Vše o nákupu Reklamace

Reklamace

Reklamace mechanického poškození PPL/DPD/TOPTRANS

Před převzetím zásilky:

Zákazník je povinen zajistit při převzetí zásilky provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá zákazník za to, aby tato skutečnost byla oznámena řidiči a ten musí provést zápis do přepravního listu, kde uveďte Vaše výhrady. Výhrada musí být vždy specifikována (poškozeno, promočeno, zničeno, poškozený obal apod.). Pokud doručující řidič odmítne tento zápis zhotovit, nemusí příjemce zásilku přijmout, nebo zásilku přijímá na vlastní zodpovědnost.

Zákazník je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky (poškození obsahu) zasílateli bez odkladu, IHNED PO PŘEVZETÍ ZÁSILKY, kdy byla zásilka doručena. Zákazník je povinen doložit zasílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové fotodokumentace viz. níže. POZDĚJŠÍ REKLAMACE (bez sepsaného zápisu o škodě) NENÍ MOŽNÉ UZNAT!

Zasílatel má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečně ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příkazce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu zasílatele likvidována nebo přepravována na jiné místo.

Za poškození zboží dopravou nese odpovědnost dopravce nikoliv prodávající. Pokud je zboží poškozeno dopravou a je řádně poškození zapsáno v přepravním listu je okamžitě provedeno náhradní plnění naší firmou a vzniklé náklady požadovány po přepravní společnosti.


Jak postupovat v případě reklamace po převzetí a rozbalení zásilky:

Nafoťte poškozené zboží - vadu jak nejlépe umíte. Vyfoťte také obal - krabici ve kterém bylo zboží zasláno a to i s případnou vystýlkou atp. Na obalu by měl být nápis "Pozor křehké" popř. "Pozor sklo", ten vyfoťte teké. Fotodokumentaci s popisem události zašlete nejdéle do 48hod. od převzetí na email: venta3@email.cz. Vaši reklamaci budeme neprodleně řešit.


!POZOR! Reklamace Česká pošta

U České pošty si musíte reklamaci uplatnit osobně. Máte pouze 2 dny od převzetí zásílky na nahlášení reklamace. Reklamaci musíte nahlásit osobně na pobočce ČP, která balíček doručovala. Poškozený balíček vemte s sebou a sepište záznam o škodě.


V případě dotazů nás kontaktujte.

Reklamace vyřizuje:

Renata Bartošová

venta3@email.cz

+420 724 395 957

Koupelny a příslušenství
Topení, plyn a voda
Rekuperace vzduchu větrání, čidla a digestoře
Obklady a dlažby